網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月20日 星期日

陳庭欣:陳庭欣着蜜桃緊身小背心做瑜伽 網友驚見... __,陳庭欣,

你又見到啲咩?陳庭欣(Toby)貴為前港姐冠軍,無時無刻都要Keep住靚,當然唔可以偷懶!佢就相約洛兒齊齊做高溫瑜伽,實行操弗副Body。講真,Tob ...


你又見到啲咩?


陳庭欣(Toby)貴為前港姐冠軍,無時無刻都要Keep住靚,當然唔可以偷懶!佢就相約洛兒齊齊做高溫瑜伽,實行操弗副Body。


講真,Toby做瑜伽真係做得唔錯,果然日子有功;反觀洛兒就要導師從旁協助,其中一個單手屈腳動作,洛兒仲做到作痛苦狀,擺明天生硬骨頭,真係要跟Toby學吓嘢喇!


不過,有網民就將重點唔係放喺佢哋點做瑜伽,而係Toby件蜜桃色緊身小背心,仲話畀啲想像力就可以見到兩個蜜桃咁話喎,你又睇唔睇到呢?


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!