掃呢頁CODE去手機

2019年10月29日 星期二

馬蓉:馬蓉富養女兒 超豪房車尾箱塞滿生日禮物 __,馬蓉,

馬蓉將囡囡寵上天。內地藝人王寶強與前妻馬蓉離婚後,一對仔女分開撫養,馬蓉分得女兒,而王寶強就分得兒子,有指馬蓉離婚後打官司分得巨額財產,早前被拍得一身 ...


馬蓉將囡囡寵上天。


內地藝人王寶強與前妻馬蓉離婚後,一對仔女分開撫養,馬蓉分得女兒,而王寶強就分得兒子,有指馬蓉離婚後打官司分得巨額財產,早前被拍得一身名牌服裝與女兒現身機場外遊,生活過得相當富貴。


今日馬蓉社交網就分享了一段短片,見女兒打開車尾廂開心到跳起,原來裏面裝滿禮物,而且馬蓉好有心加上一些小燈,令整個環境非常浪漫溫馨,原來當天是馬蓉女兒的生日,車尾箱禮物係送畀囡囡,而用來載禮物嘅房車都來頭唔少,係英國超豪華汽車品牌賓利(Bentley),每架都百萬起跳,用家身份非富則貴。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!