掃呢頁CODE去手機

2019年10月6日 星期日

馬蹄露:旺角與人指罵 馬蹄露血流披面 __,馬蹄露,

馬蹄露口角流血。香港今日大批巿民上街遊行,藝人馬蹄露現身旺角,頭戴帽子的她,被拍到她血流披面、口角流血,與在場人士指罵和口角,表現得相當勞氣,有消息指 ...


馬蹄露口角流血。


香港今日大批巿民上街遊行,藝人馬蹄露現身旺角,頭戴帽子的她,被拍到她血流披面、口角流血,與在場人士指罵和口角,表現得相當勞氣,有消息指她因拍攝在場人士樣貌所致。而受傷之後,馬蹄露不停手指指大嗌:「過嚟吖!」而現場有人勸她離開。其後,馬蹄露於旺角警署門外受訪,她哭訴受襲擊經過:「佢哋喺度打爛啲櫃員機,我拎電話影佢哋,之後佢哋就搶我部電話,又用噴漆噴我。」


東網聯絡上馬蹄露姪仔馬米高,他表示知道馬蹄露受傷:「佢喺旺角警署,現正聯絡對方。」話畢便匆忙收線。而馬蹄露好友嚴淑明,她在電話中表現激動:「我都叫咗佢唔好出去㗎,有冇警察喺隔籬?好嬲呀依家!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!