掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

吳若希:見少一秒都唔得 吳若希貼身跟實愛女 __,吳若希,

Jinny真係好錫個女,仲話要從早到晚都黐實。歌手吳若希(Jinny)早前指囡囡淼淼好鍾意返學,連放假都話要返學,難怪Jinny搞笑話要用工作自我麻醉 ...


Jinny真係好錫個女,仲話要從早到晚都黐實。


歌手吳若希(Jinny)早前指囡囡淼淼好鍾意返學,連放假都話要返學,難怪Jinny搞笑話要用工作自我麻醉。而淼淼呢日放假,Jinny當然化身「貼身藥膏」跟實囡囡,佢仲帶咗淼淼去咗著名景點天壇大佛,見佢拖實囡囡,並留言:「每一次放假,我都希望可以從早到晚都黏着你,第一次認認真真地逛天壇大佛,照片裏站着的地壇有神奇的回音,有人知道是甚麼原理嗎?」淼淼轉眼已經咁大個,真係時光飛逝呀!




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!