掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

單文柔:對陳凱琳囝囝起晒痰!單文柔被網友催追仔 __,單文柔,陳凱琳,

網友嗌單文柔快啲自己生番個仔!前港姐單文柔(Phoebe)自從生咗囡囡陳諾瑤(小豬比)之後,就不時同大家分享小豬比嘅可愛靚相。不過呢日佢就抱住咗個眼大 ...


網友嗌單文柔快啲自己生番個仔!


前港姐單文柔(Phoebe)自從生咗囡囡陳諾瑤(小豬比)之後,就不時同大家分享小豬比嘅可愛靚相。不過呢日佢就抱住咗個眼大大嘅小男孩合照,仲問大家點解個男仔咁可愛添!而呢位小鮮肉就係鄭嘉穎同陳凱琳個仔Rafael,七個幾月大嘅Rafael眼仔睩睩,但就有少少皺眉,唔知諗緊咩呢?網友見到Phoebe對人哋個仔起晒痰,都乘機叫佢努力造人,仲祝佢追到個仔早日湊成好字。


此外,Phoebe日前亦晒出小豬比戴上迷你港姐后冠嘅相,見小豬比笑得相當甜又識得望實鏡頭,直頭遺傳晒媽咪嘅優良基因,粉絲都大讚小豬比相當上鏡。而陳凱琳亦有留言:「So cute 😍」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!