網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月30日 星期三

張韋怡:張韋怡工作兼顧讀書忙爆 偷閒影靚相放鬆 __,張韋怡,

GoGo喺香港同內地都有唔少生意。無綫藝人張韋怡(GoGo)之前在神劇《金宵大廈》中以春麗造型飾演鳳姐,非常搶眼。除了演藝事業外,GoGo亦是商界女強 ...


GoGo喺香港同內地都有唔少生意。


無綫藝人張韋怡(GoGo)之前在神劇《金宵大廈》中以春麗造型飾演鳳姐,非常搶眼。除了演藝事業外,GoGo亦是商界女強人,在香港及內地有不少生意,她非常好學,為方便做生意,她特意前往北京修讀EMBA課程,學習法律及稅務等知識。GoGo早前趁上課的空檔,到了北京郊區的向日葵花林中影靚相,放鬆一下,近日她又相約了內地娛樂公司CEO廖寶軍食飯,GoGo一直喜歡做戲,她知道對方正籌備多部影視作品,其中一部《獨孤天下》番外篇將於12月在橫店開拍,她希望有機會參與。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!