掃呢頁CODE去手機

2019年10月26日 星期六

林子博:捱到身心俱疲 林子博壓力爆煲發患癌妻脾氣 __,林子博,癌,

林子博自爆曾經向老婆發脾氣,話真係頂唔順、好攰。現年48歲的前TVB娛樂新聞台主持林子博,今年二月先要面對老婆Shirley患上罕有癌症(平滑肌瘤)第 ...


林子博自爆曾經向老婆發脾氣,話真係頂唔順、好攰。


現年48歲的前TVB娛樂新聞台主持林子博,今年二月先要面對老婆Shirley患上罕有癌症(平滑肌瘤)第四期的打擊,到十月他不獲續約,經歷實在不似預期。林子博在2008年加入TVB,十一年來一直擔任主持,本身愛演戲的他不諱言當娛樂新聞主持,有穩定月入。他與太太婚後育有一對仔女,分別是14歲女兒詠渝和10歲兒子卓楠,原本幸福一家,但太太忽然患重病要接受化療,自己又失業,一家四口生計及太太醫藥費頓成問題。


迷失方向被太太叫醒


子博早前接受電台訪問時說:「如果去外國求醫係天文數字,初初喺香港睇私家做咗兩次化療,已花咗廿萬元,後來排到政府睇就慳番好多,不過我畀好多唔同Treatment畀太太,帶佢睇吓神醫、食啲健康產品等,都好貴,幾萬食一個月。(你有冇崩潰過?)有一段時間我冇咗方向,成日發吽豆,喺街上好迷失,燈位轉燈都唔發覺,直至有日太太突然叫醒咗我,嗰日我幫佢打提升白血球針,又發吽豆,太太突然喊住問我係咪覺得佢好煩?嗰刻我就醒。」


學會好好控制情緒


他說每日要湊子女返學、陪老婆睇醫生打針,又要買餸煮飯做家務,半夜才可以入睡,每日如是,身心疲累,終試過向老婆發脾氣,他說:「自從佢病咗後,佢對飲食好緊張,我每日就以最快方法煮早餐,煮腸仔火腿同燒賣,但老婆覺得呢啲係唔健康嘅食物,我就發脾氣,話真係頂唔順、好攰,後尾老婆入嚟氹番我,同我道歉,嗰刻好內疚,以後要好好控制情緒,真係壓力爆煲時,我會揸電單車兜圈或腳底按摩先返屋企。」林子博自言是好理智的人,冇嬲過任何人,但當看到老婆化療後的副作用好辛苦,身為老公卻幫不上忙,就充滿無力感。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!