網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

陳百祥撐警開真槍全城怒轟 __,陳百祥,

陳百祥日前疑到警署慰警,與警員合照時不忘高舉手指公。互聯網圖片
陳百祥日前疑到警署慰警,與警員合照時不忘高舉手指公。互聯網圖片陳百祥7月曾到警總撐警,日前再與老婆黃杏秀帶同燒鵝及奶茶現身疑似警署慰警,更發表「偉論」 ...


陳百祥7月曾到警總撐警,日前再與老婆黃杏秀帶同燒鵝及奶茶現身疑似警署慰警,更發表「偉論」撐警開真槍,指:「如果我做警務處處長就好喇,兩個月前已經開咗真槍,就好快解決。」惹來之前曾狠批他的阮民安再次扯火,爆粗鬧他:「阿叻,X你,人命嚟㗎!𠵱家棟篤笑咩。」

相關新聞:【醜事多籮籮】主持港姐着「透明激凸三角褲」

香港反送中運動延續至今,政府繼續漠視民間的五大訴求,警方多次濫打濫暴,引起市民不滿。陳百祥在7月10日已曾現身警察總部撐警,隨後再與肥媽(Maria Cordero)出席撐警活動表態。

昨日有陳百祥到警署撐警的片段在網上瘋傳,陳百祥被警員及職員圍着說:「最後嗰條防線就係你哋,成個香港𠵱家你哋睇住,我唔知香港其他部門點樣睇,我覺得只有警察係唯一最正義、最識道理,其他部門好似幫唔到你哋手咁。同埋我一早行出嚟撐你哋,但係我超咗齡,輔警都做唔到,如果唔係,就喺大家左右一齊做,1968年考差人,我諗我都大過晒呢度所有嘅人,因為我都奔緊『七』,今年69歲,仲係可以喺警察部成日同你哋啲同事踢波。因為我近旺角,我教出嚟嗰啲足球員係你哋啲教練,不過個個都退晒役。」



陳百祥在流出的片段中口出狂言。 陳百祥在流出的片段中口出狂言。
本月1日,已有防暴警向抗爭者近距離開槍,幸經手術後並無生命危險。資料圖片

本月1日,已有防暴警向抗爭者近距離開槍,幸經手術後並無生命危險。資料圖片

沾沾自喜

其間在場警員及職員不時拍掌附和,沾沾自喜的陳百祥續說:「覺得你哋好偉大,佢哋唔止搞你哋,仲搞埋屋企人,呢啲係完全……我喺香港出世,47年英殖時代,我都未見過,到回歸呢二十年,更加未見過,我係諗都諗唔到香港會係咁。當然係好多嘢出咗問題,教育、成個社會出咗問題,但係冇辦法,希望你哋繼續,我希望唔使繼續,但冇辦法,我覺得係近尾聲,大家再頂埋呢十日、八日左右,我諗!」

片段尾聲,陳百祥竟口出狂言鼓勵警察開真槍:「佢哋成日話解放軍,其實冇可能係解放軍,因為解放軍係對外敵,就算喺內地都係,軍隊係向外,所謂嘅公安,即係你哋呢班警察係對內,我哋香港內部嘅事情,一定係內部去解決,個問題係幾時解決,即係如果我做警務處處長就好喇,兩個月前已經開咗真槍,就好快解決,不過你哋仲係好忍得,俾人掟完汽油彈都唔開真槍!」

相關新聞:【撐警藝人】劉美君被踢出《全民造星II》



阮民安昨日扯火鬧陳百祥鼓勵警員開槍,斥他罔顧人命。資料圖片

阮民安昨日扯火鬧陳百祥鼓勵警員開槍,斥他罔顧人命。資料圖片

「人命嚟㗎」

之前曾狠批陳百祥的阮民安,昨日為此事再在fb鬧爆他:「阿叻,X你,人命嚟㗎!𠵱家棟篤笑咩,叻啦,返去後台補妝先啦,X頭!兩個月前,我X了陳百祥,兩個月前,我XX了陳百祥個仆街個仆街fd何君妖,上個禮拜,我XX了Fishmenlok,結論係,我好少公開XX人,亦都好少亂X人,我X得嘅,都真係一個仆街嚟,信我!」

不少網民也異口同聲直斥陳百祥,指他不單吹捧自己,更鼓勵警員開真槍:「如果陳百祥企我呢邊,我都覺得好X,但係popo好受落。」、「話冇部門幫到手,只有警察,阿叻呢句毒到呢,將全個政府同警察對立」、「佢做警務處長,可能兩日就輸晒啲錢冇糧出。」

撰文:寶妮




鍾意就快D Share啦!