掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

湊三個頂唔順 黃祥興搵阿媽求救 __,黃祥興,

黃祥興要搵媽媽幫手!日前宣布太太懷上第3胎的藝人黃祥興出席節目錄影,談到再當爸爸時,他坦言:「預產期係明年1月尾,我哋都想講生豬B。(開刀?)係,因為 ...


黃祥興要搵媽媽幫手!


日前宣布太太懷上第3胎的藝人黃祥興出席節目錄影,談到再當爸爸時,他坦言:「預產期係明年1月尾,我哋都想講生豬B。(開刀?)係,因為上兩胎都係。」談到BB性別,祥興表示:「我哋都冇乜所謂,因為已經有個『好』字,呢次係最後一個喇,本來都冇諗住,但佢嚟到我哋梗係歡迎。(為免再有,你絕育?)可以考慮,如果唔麻煩嘅話,而且聽講男性絕育,有需要嘅話可以解番開。」祥興坦言日後要照顧三個小朋友確實吃力,所以已情商黃媽媽幫手:「本來我媽咪退咗休,生活休閒,依家要佢幫手照顧兩個大嘅,好彩佢肯。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!