掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

黃婉曼:囡囡旺到爆!黃婉曼愛駒揮低美麗傳承 __,黃婉曼,

黃婉曼一家四口撐愛駒出賽。藝人黃婉曼孖老公連同兩個女兒,入場撐愛駒「跳出香港」出賽,佢細女得五個月大,肥嘟嘟好可愛。最終愛駒完成似係不可能的任務,後上 ...


黃婉曼一家四口撐愛駒出賽。


藝人黃婉曼孖老公連同兩個女兒,入場撐愛駒「跳出香港」出賽,佢細女得五個月大,肥嘟嘟好可愛。最終愛駒完成似係不可能的任務,後上擊敗兩屆馬王「美麗傳承」捧走沙田錦標二級賽。成功拉頭馬嘅黃婉曼賽後不知幾咁開心,佢話每次都帶囡囡入場睇賽事,今次只抱放鬆心情志在參與,最終贏到頭馬都好興奮。佢仲話當初改名叫「跳出香港」,都希望佢可以如名稱一樣跳出香港。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!