網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月12日 星期六

【蘋聞重溫】嘆夏雨仔身邊多異性 __,夏雨,

早前吳嘉熙受訪時直認跟Dixon有問題,火火更批二人會分手。互聯網圖片
早前吳嘉熙受訪時直認跟Dixon有問題,火火更批二人會分手。互聯網圖片吳嘉熙與Dixon昨承認分手結束兩年情,他們同時否認情變涉及其他人,不過兩人分手 ...


吳嘉熙與Dixon昨承認分手結束兩年情,他們同時否認情變涉及其他人,不過兩人分手似有預兆,吳嘉熙今年6月接受商台節目訪問,當時她自爆因無法信任男友,令感情一度現危機:「佢係好nice、好friendly嗰種人,身邊好多異性,有時會唔識避忌,試過喺公眾地方同個女仔按摩,我知道冇嘢,但我都有同佢講番。」Cheronna直認互不信任令雙方痛苦。

吳嘉熙認為可能當時沒事忙,因此甚至覺得自己毫無價值:「嗰時郁啲就覺佢唔支持我,但𠵱家睇化咗,有啲嘢係屬於你就係你,有嘢要發生都控制唔到。」吳嘉熙指和Dixon花了兩、三個月解決問題,關係一度改善及進步:「首先自己唔好將對方所有嘢都放到無限大,大到其他嘢都睇唔到,只睇到佢一個人。」主持之一火火聞言即狠批他們很快分手,未料真的被他批中。

撰文:寶妮

相關新聞:【蘋聞重溫】Heidi Yanny爭仔互有心病




鍾意就快D Share啦!