掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】怕孤獨!伍允龍要三件寶貝陪瞓 __,伍允龍,

今集有伍允龍做嘉賓。藝人伍允龍、安志杰和吳建豪是圈中難得的好兄弟,伍允龍早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪 ...


今集有伍允龍做嘉賓。


藝人伍允龍、安志杰和吳建豪是圈中難得的好兄弟,伍允龍早前接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人李文珊(Sherman)說平時較多與安志杰在一起,不過吳建豪每次來港,都會入住伍允龍的家,沙煲兄弟,有沒有試過同時鍾意同一個女仔呢?答案是......「我哋三個鍾意啲女仔都好唔同類型,所以唔會發生。」另外,伍允龍還帶來三件陪瞓用品,這三件寶貝都幾特別,晚晚攬住瞓的是甚麼?就要留意《閨蜜睡房》喇!




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!