掃呢頁CODE去手機

2019年10月4日 星期五

《金宵大廈》:唱《金宵》片尾曲 谷婭溦爆阿媽被親戚通知 __,金宵大廈,

谷婭溦話媽咪要親戚講先知佢唱《今宵多珍重》!歌手谷婭溦(Vivian)日前為歌曲《今宵多珍重》的國語版拍攝MV,此歌為熱播劇《金宵大廈》之片尾曲,Vi ...


谷婭溦話媽咪要親戚講先知佢唱《今宵多珍重》!


歌手谷婭溦(Vivian)日前為歌曲《今宵多珍重》的國語版拍攝MV,此歌為熱播劇《金宵大廈》之片尾曲,Vivian說:「估唔到今次翻唱得到咁多人喜愛,仲有人為我抱不平,好開心好感謝!當初知道要唱呢首歌時,我只係覺得好興奮有歌錄,仲偷笑呢首歌係我耳熟能詳不用從頭學的,因為小時候爸媽喺屋企常聽啲前輩嘅金曲,而且今次負責唱嘅係國語版,就更加得心應手。」


今次翻唱這首歌,Vivian的父母都好興奮,她說:「媽媽好搞笑咁打來問我點解唔話佢知,親戚朋友都打去八卦話恭喜,以為自己嘅女兒發生咩事,先睇到網上嘅一啲報道讚新歌,不過能聽出我把聲係開心嘅,好感動。」


Vivian目前正在美國進行音樂布道之旅,已完成New York站,現轉到Orlando之後會再去西雅圖,Vivian說:「好開心今次跟教會嘅弟兄姊妹一起到美國布道,大家仲偷閒順道去觀光去shopping,最興奮可以去晒當地兩個主題樂園,滿足咗自己嘅童心。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!