掃呢頁CODE去手機

2019年10月17日 星期四

謝霆鋒:成年冇聯絡!霆鋒睇報道先知婷婷生咗 __,婷婷,謝霆鋒,

唔係啩?謝霆鋒曾說過美食拉近和家人的距離,自小在外國讀寄宿學校,早已習慣獨來獨往的他,直至愛上入廚後,母親狄波拉成為他的「熟客」而增進母子情。已為人母 ...


唔係啩?


謝霆鋒曾說過美食拉近和家人的距離,自小在外國讀寄宿學校,早已習慣獨來獨往的他,直至愛上入廚後,母親狄波拉成為他的「熟客」而增進母子情。已為人母的妹妹謝婷婷快將返港, 問到可會親自下廚請一家人「食好西」慶祝?他竟說:「其實我同佢已經成年冇聯絡、冇傾偈,到時我未必喺香港,又唔知佢幾時返香港。」可知妹妹生B或見過外甥?他擰擰頭說:「完全唔知,我都係睇報紙先知,睇到BB個樣。」可會恭喜妹妹?他笑笑口說:「祝佢好運,Good Luck」但強調生於非傳統家庭,少互動不代表兄妹情淡,他霸氣說:「如果佢需要我時,我一定會出現。」


談及其父謝賢和前妻甄珍傳復合,他又笑住說:「係咩?幾多新聞喎!(傳去巴黎結婚添?)黐線!(支持父親再婚?)佢大喇!由佢想點就點」最後問及女友王菲,本是有問必答的他突然Dead Air,堅持低調愛情。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!