掃呢頁CODE去手機

2019年10月1日 星期二

湯盈盈:湯盈盈爆細女係錢家班:好大膽! __,湯盈盈,

睇嚟好好動!無綫藝員湯盈盈在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。湯盈盈近日為四歲生日的細女錢凱琪(Kassidy)開生日會慶祝,她笑說:「 ...


睇嚟好好動!


無綫藝員湯盈盈在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。湯盈盈近日為四歲生日的細女錢凱琪(Kassidy)開生日會慶祝,她笑說:「冇諗住大搞都好多人,佘詩曼同姊妹啲小朋友都嚟晒。」梁靖琪雖然去了蜜月旅行,但出發前也送了生日衫作禮物,她說:「佢兩個成日打交,送咗架滑板車畀細女做生日禮物,細女錢家班嚟,好大膽,同嘉樂都好擔心佢,哈哈。」


湯盈盈又大讚佘詩曼「集郵」功力,她笑說:「阿佘好犀利同咁多個小朋友影齊晒相,我諗最難影係我個大女,大女好cool。」講到「七魔女」也成雙成對兼有小朋友,唯獨阿佘還未有着落,湯盈盈說:「佢都鍾意小朋友,順其自然,唔逼得嘅,要嚟就嚟。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!