掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

柯嘉琪:柯嘉琪餵人奶自然收身:我要當索媽 __,柯嘉琪,梁嘉琪,

柯嘉琪將自己産後的過程與大家分享,強調餵人奶有助收身。藝人柯嘉琪(Kiko)上月底誕下囝囝Lyon,短短三個幾星期,係未經減肥的情況下,身材已回復懷孕 ...


柯嘉琪將自己産後的過程與大家分享,強調餵人奶有助收身。


藝人柯嘉琪(Kiko)上月底誕下囝囝Lyon,短短三個幾星期,係未經減肥的情況下,身材已回復懷孕前咁fit,收得咁快,真係全靠餵人奶!


佢上載咗抱住BB嘅露腰相,母愛出晒嚟!雖然肚上嘅妊娠線就仲未退色,但佢好開心咁話:「我成個孕期整整重咗差唔多40磅,呢個數字應該係比其他孕婦重多好多,當時仲以為產後收身要花一段漫長時間,不過依家還未開始收身,完全沒有節食和減食,(由於我係剖腹產嘅關係)仲未開始運動同紥肚,依家已經『自然地』差不多回落番孕前體重喇,除咗忙住湊寶寶之外,原來餵哺母乳係會極速瘦身㗎,所以各位準媽媽們唔使擔心,當然我仲期待可以開始運動紥肚嘅日子,因為我要當寶寶嘅索媽咪。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!