掃呢頁CODE去手機

2019年10月29日 星期二

馮盈盈:收軍糧!馮盈盈鬼影變幻球事業線夾上鎖骨 __,馮盈盈,

娘~娘~駕~到~!!藝人馮盈盈成日語出驚人,把聲又響又嘈,不過佢就係夠晒做自己,一直都係宅男心中女神,雖然神女已有穩定男友,不過佢都深明派軍糧鞏固軍心 ...


娘~娘~駕~到~!!


藝人馮盈盈成日語出驚人,把聲又響又嘈,不過佢就係夠晒做自己,一直都係宅男心中女神,雖然神女已有穩定男友,不過佢都深明派軍糧鞏固軍心嘅道理,今日佢就大晒早前拍《#後生仔傾吓偈》加拿大特輯時嘅靚相,明明一身睡衣上陣,但就暗暗晒喱士Bra帶兼夾出小峽谷,加上佢件吊帶衫襯首飾,戰鬥格出晒嚟!


見佢企晒欄杆前Chok斯文甫,果然唔出聲就成個人唔同晒,滲出罕見嘅女人味,另一張全身相仲見到佢右手搭左手眺望遠方,一個唔覺意就將事業線夾到上鎖骨咁滯,一連升咗兩Cup咁款,娘娘,今次呢個軍糧真係食到啲宅男飽晒喇~~!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!