掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

張慧儀:張慧儀玩性玩具唔尷尬 梁漢文奉旨偷食好友 __,張慧儀,梁漢文,

張慧儀與梁漢文主演嘅ViuTV劇集《假設性無罪》今日首播。藝人張慧儀、梁漢文主演的ViuTV劇集《假設性無罪》今日首播,劇集以職場性騷擾為題材,揭示職 ...


張慧儀與梁漢文主演嘅ViuTV劇集《假設性無罪》今日首播。


藝人張慧儀、梁漢文主演的ViuTV劇集《假設性無罪》今日首播,劇集以職場性騷擾為題材,揭示職場不良文化,話題性十足,演員挑戰大膽尺度,幕幕激情。劇情講述張慧儀性癮難耐,在辦公室大玩性玩具,自我慰藉,意識大膽。張慧儀表示看畢劇本,與導演相討尺度和拍攝手法:「我覺得只要唔猥瑣同核突,意識大膽少少都冇問題,一定唔會尷尬!今次係我從演電視劇以嚟未演過呢類角色,但係作為演員,係要接受唔同挑戰!」張慧儀更表示玩性玩具純為生理需要,不會感尷尬:「九十年代我拍電影仲激嗰個先係我終極大膽,不過都係三點不露㗎!今次拍攝嚟講,導演安排得好好,所以成個過程都拍得好舒服!」


梁漢文在劇中背着老婆董敏莉,偷食其好友羅沛琪,他笑言角色艷福不淺:「呢個角色比較多親熱戲。我浸浴嗰場戲拍成兩個幾鐘,真係浸到甩皮!」他亦大讚羅沛琪初次拍劇越級挑戰床戲,表演專業:「佢第一次拍劇,已經要拍呢類場面,仲要現場咁多男士,佢都冇扭擰,我希望佢會愈戰愈勇!」羅沛琪則表示親熱戲未算難演,反而覺得感情戲充滿挑戰:「多謝導演賞識,因為我第一次拍戲就做小三,之後同Edmond、董敏莉嘅感情戲先最難演!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!