網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月31日 星期四

《娛場》:【娛場】從禮儀先生到歌手 鄭世豪:我賺咗! __,鄭世豪,

經歷咗咁多波折,鄭世豪終於可以成為歌手啦!想起鄭世豪,你會想到什麼?「卡拉之星」?抑或是《愛.回家之開心速遞》的「細龍生」?每一個名銜對入行18年的鄭 ...


經歷咗咁多波折,鄭世豪終於可以成為歌手想起鄭世豪,你會想到什麼?「卡拉之星」?抑或是《愛.回家之開心速遞》的「細龍生」?每一個名銜對入行18年的鄭 ...


經歷咗咁多波折,鄭世豪終於可以成為歌手


想起鄭世豪,你會想到什麼?「卡拉之星」?抑或是《愛.回家之開心速遞》的「細龍生」?每一個名銜對入行18年的鄭世豪來說都是得來不易。


這天,鄭世豪來到中學母校,接受《娛場》主持人李文珊(Sherman)訪問。雖然世豪很喜歡幕前表演,不過他卻笑言小時候的他很害羞,但就在讀中五的時候鼓起勇氣,參加了人生第一次的獨唱比賽,並以古巨基歌曲《愛的解釋》去參賽。但輾轉之下,世豪卻參加了無綫第17期藝員訓練班當演員,他說:「因為當時有好多師兄師姐,包括古巨基,都係由藝員慢慢轉型成為歌手,所以我自己都有呢種諗法。」


懷着歌手夢去當演員,鄭世豪第一套參演的劇集就是《皆大歡喜》的古裝版,當時他更在此劇演過超過30個角色。此外,世豪亦很難忘可在《搜神傳》飾演「木狼」一角,他說:「化咗個『木狼妝』應該冇人認得我,居然有好多小朋友認得我就係呢個『木狼』。」不過令他最感動的是,可以在《金石良緣》中飾演家庭成員一角,回想起他不禁眼濕濕:「我開工好感動嘅一個畫面就係,我可以開一個場口係着睡衣、拖鞋,一家人可以喺個屋企景度做戲,呢個係我好深刻嘅一部劇集。」


穿睡衣、拖鞋去演戲,對其他演員來說,可能是最正常不過的事,不過對世豪來說是一個卑微的願望。正因為他對任何演出機會都份外珍惜,故此他亦被公司挑選成為禮儀先生。亦因為這份職責讓世豪參加了不同的大騷,例如是選美活動、歌曲頒獎典禮等等。不過,世豪由始至終的夢想都是想成為一位歌手,令他與理想出現了一點點落差,他說:「去到頒獎典禮嘅時候係最難受嘅時刻,自己想做歌手,但參與嘅身份就係禮儀先生‥‥‥‥」世豪眼紅紅地續說:「我開過一部劇叫《滙通天下》,要剃光頭,但公司都照Book我做禮儀先生。呢個應該係我人生推嘅第一個通告,原來有機會拍一分鐘嘅短片,但事件發生之後,呢類型嘅工作全部冇晒!我冇請過假咁多年,冇推過通告咁多年,你仲要覺得我唔聽話,收番晒咁多年辛苦儲番嚟嘅工作,呢個令我覺得‥‥‥點解會咁呢?」


上天似乎也特別眷顧努力的人,2013年無綫開辦了歌唱節目《星夢傳奇》,當時世豪幸運地以挑戰者身份參與比賽,最終更憑實力奪得亞軍。回想最初,世豪仿如發了一場夢:「由最初只係想唱一首歌,到最後可以入到決賽,我絕對係賺晒有多!呢一個比賽可以完成到我當初入行第一下嘅夢想,就係可以成為一位歌手!」證明努力是有回報的。


如果想知道更多鄭世豪背後嘅辛酸故事,那就一定要去片


場地:中華基督教會扶輪中學



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!