掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

葉蘊儀:自私瘦!葉蘊儀拒絕公開減肥餐單 __,葉蘊儀,

好嘢唔係應該開心Share?藝人葉蘊儀(Gloria)現身2019東方表行沙田錦標「時尚煲呔賽馬日」,她透露今次負責為大會設計禮帽:「我除咗藝術,亦有 ...


好嘢唔係應該開心Share?


藝人葉蘊儀(Gloria)現身2019東方表行沙田錦標「時尚煲呔賽馬日」,她透露今次負責為大會設計禮帽:「我除咗藝術,亦有做開帽,會幫馬會活動同時裝騷整帽。今次設計咗三頂帽,包括我自己、唐詩詠同楊洛婷。(有咩設計概念?)大會以蝴蝶為主題,但兩個藝人件衫已經好多蝴蝶,所以我就冇將呢個元素放太多喺頂帽上面,每次設計前,我都會叫個客畀件衫我睇,同埋問佢哋有乜要求,不過啲客都好信我,由得我自由發揮,我覺得好好玩,可以自由創作同埋我好鍾意做手作,做禮帽全部都要一針一線,好啱我,而且又係靜態嘢。」Gloria稱香港不太流行佩戴禮帽,但在英國及澳洲等地每逢有賽馬活動,女士們也會戴上禮帽以表隆重,自己亦有接受海外訂單,她希望香港也能將戴帽變得普及。


營養師設計餐單


另外,Gloria最近瘦身成功,問她是否因而多了工作?她場言:「其實減肥係為自己健康着想,有工作係bonus,我冇特別去諗。(成為朋友嘅減肥達人?)好多朋友都傳短訊問我攞減肥餐單,佢哋一定覺得我好衰,因為問親我攞餐單,我都話畀唔到,因為每個人唔同,未必適合。我今次係搵營養師幫我設計餐單,瘦到啱磅數就會停,但我偶然都會曳食啲唔應該食嘅嘢,但係要平衡,我唔係追求要好瘦,之前因為忙屋企,所以忽略咗自己嘅身體。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!