掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

嚴淑明:水着放題!嚴淑明玩激流被封「股神」 __,嚴淑明,股神,

水着放題。藝人嚴淑明近日在社交網上載多張素顏泳照,大晒Fit爆身材,她穿白色泳衣的性感照,獲網民Like爆,另外一張她玩激流泛舟的背面照,網民卻錯重點 ...


水着放題。


藝人嚴淑明近日在社交網上載多張素顏泳照,大晒Fit爆身材,她穿白色泳衣的性感照,獲網民Like爆,另外一張她玩激流泛舟的背面照,網民卻錯重點落在她的美臀上,讚她是「股神」,令她啼笑皆非,她說:「其實真係要多謝獲贊助我減肥,但尚未達標,我要繼續努力減。(網民話覺得你有啲肉最好睇?)之前唔知點解突然脹爆,花咗成個月努力,終於瘦番少少,先夠膽晒身材,因為自從肥咗之後經常畀朋友取笑,所以下決心減肥,希望年底出新歌前可以回復昔日風采。」
--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!