掃呢頁CODE去手機

2019年10月23日 星期三

獨立女性 拍拖拒糖黐豆 __,

李施嬅入行初時曾與鄧建泓拍拖五年,她後來受訪直認兩人唔夾。資料圖片
李施嬅入行初時,在2004年拍劇與鄧建泓撻着,拍拖五年分手,之後曾與李乘德拍拖一年,男方在15年娶胡說八道會閨密胡杏兒。李施嬅在2014年戀上投資公司 ...


李施嬅入行初時,在2004年拍劇與鄧建泓撻着,拍拖五年分手,之後曾與李乘德拍拖一年,男方在15年娶胡說八道會閨密胡杏兒。李施嬅在2014年戀上投資公司董事總經理潘樹維,但兩年後分手。至今仍是單身貴族的施嬅,否認要求高:「有結識到有條件男性,但成日飛好忙,要培養感情難啲,好難發展,同我一齊嘅男人,應該非常之抵諗同明白我。」

施嬅嚮往做自由女性:「一啲都唔心急,身邊好多人已婚生咗小朋友,加上好多媽媽都好大壓力,我想享受自由生活同專注工作。」抱持獨立女性主義的她,即使真愛出現也不會為對方而停步:「我唔會成日黐住另一半,如果有另一半接受到我呢個獨立心態,有自己生活工作可以互相扶持就會啱我,但呢種男人唔會好多,會繼續認識。」

相關新聞:【蘋聞重溫】台慶頒獎禮冇獎拎




鍾意就快D Share啦!