掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

林欣彤:失戀點療傷?林欣彤火速投入新感情互補空虛 __,林欣彤,

唔知講緊邊個呢?歌手林欣彤近日接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,大談去年再度失聲經歷,她表示:「冇嘢慘得過失聲,上年身體好痛,有段時間 ...


唔知講緊邊個呢?


歌手林欣彤近日接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,大談去年再度失聲經歷,她表示:「冇嘢慘得過失聲,上年身體好痛,有段時間一出聲好似被刀𠝹咁,再加上情緒唔好,壓力導致胃酸倒流,令我成個人冧咗,唯一嘅好處就係個人瘦,上鏡會靚,不過就唔精神。依家我愈嚟愈鍾意做運動,一爆汗好爽好開心,我唔係淨係為咗演唱會先做運動,因為本身運動對身心都好。」


林欣彤講到新歌《失戀的人站起來》,她說:「自己失戀嘅時候會爆喊,但係為咗工作又要扮冇嘢,情緒上我可以扮到,但個樣就唔合格,因為我一喊對眼會好腫,以前我會收埋自己,依家可能會搵朋友傾訴,我覺得陳慧敏應該係一個幾好嘅聆聽者,因為佢好明白我。我亦試過失戀後火速投入新感情,當時對方都係啱啱分手,大家同病相連,有共同諗法,互相幫助離開唔開心,我覺得Work,雖然未必可以完全放低,亦唔係搵代替品,但係冇咁空虛。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!