掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

李璨琛:第一次遊峇里 李璨琛囡囡騷肚腩仔跳舞 __,李璨琛,

可愛到爆炸!藝人李璨琛囡囡李元元(Lucy)深受網友愛戴,可愛的她吸引眾多粉絲follow,原來近日他們一家去了峇里旅行,慶祝Lucy18個月大,及爸 ...


可愛到爆炸!


藝人李璨琛囡囡李元元(Lucy)深受網友愛戴,可愛的她吸引眾多粉絲follow,原來近日他們一家去了峇里旅行,慶祝Lucy 18個月大,及爸爸李璨琛的生日。今次是人仔細細的Lucy第一次去旅行,她盡展為食的一面,同時間不停食嘢,紫菜、雪糕、橙汁,食到停不到,食到嘴仔污糟晒都不理,認真可愛!而今次旅行她更以性感「三點式」示人,露出肥嘟嘟的肚腩仔和大髀仔,又邊飲奶邊扭腰,可愛到爆燈,一眾網友都被她萌倒,表示:「終於見到女神肚腩仔真身」,十分搞笑。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!