網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月26日 星期六

莊思敏約多餐羅霖嗌唔可惜! __,羅霖,莊思敏,

莊思敏有意到中環店飯敍作最後支持。
莊思敏約多餐羅霖嗌唔可惜!李家鼎於中環開設的鼎會館開業以來,吸引不少藝人慕名幫襯,如今結業實屬可惜。莊思敏曾幫襯他位於銅鑼灣的私房菜,昨日受訪時坦言對 ...


莊思敏約多餐羅霖嗌唔可惜!

李家鼎於中環開設的鼎會館開業以來,吸引不少藝人慕名幫襯,如今結業實屬可惜。莊思敏曾幫襯他位於銅鑼灣的私房菜,昨日受訪時坦言對中環店結業的消息感突然,有意於結業前相約朋友飯敍:「冇辦法,呢個大環境因素,各行各業都遇到困難,希望所有人都平安。鼎爺本身咁有水準,相信好快又會捲土重來再開番。」

同樣幫襯過銅鑼灣店的羅霖,對分店結業卻有另一番見解:「唔可以話係可惜,佢有好多發展,又開燒味店咁,仲開拍第三輯飲食節目!希望香港人呢段時間一齊共渡難關,各行各業係有影響!(趁佢結業前再幫襯?)應該未有時間,11月要飛內地幾次,而私房菜要預早約,所以都難啲。」

羅霖認為李家鼎瓣瓣掂,就算分店結業都唔使灰心。
  • 羅霖認為李家鼎瓣瓣掂,就算分店結業都唔使灰心。





鍾意就快D Share啦!