掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

陳庭欣:陳庭欣左右逢緣爽爆:我是一個幸福的… __,陳庭欣,

好癡纏!前港姐冠軍陳庭欣(Toby)早前發生交通意外,被的士撞車尾,撼親左邊面,幸好傷勢唔嚴重,不過Toby都話自己近半年好黑,要問師傅有咩轉運方法。 ...


好癡纏!


前港姐冠軍陳庭欣(Toby)早前發生交通意外,被的士撞車尾,撼親左邊面,幸好傷勢唔嚴重,不過Toby都話自己近半年好黑,要問師傅有咩轉運方法。雖然呢排Toby有唔少事情發生,幸好有身邊人同埋最愛嘅鸚鵡陪伴,呢日佢喺網上甫出同兩隻鸚鵡嘅片,見佢同兩隻鸚鵡錫錫,錫足幾啖,仲叫佢兩隻唔好爭寵,真係隔住個mon都睇得出佢哋幾咁有愛呀!Toby留言:「爭寵的兩隻小傢伙,我是一個幸福的雀奴,左右逢緣。」唔知男友Benny見到會唔會呷醋呢?


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!