掃呢頁CODE去手機

2019年10月5日 星期六

吳嘉儀:《金宵》吳嘉儀奉旨錫高海寧 惹男同事妒忌 __,吳嘉儀,高海寧,

吳嘉儀於無綫劇《金宵大廈》中飾演「鴉烏婆」。深得網友喜愛的無綫劇《金宵大廈》已播了大半,很多單元都甚有追看性,亦令多位配角得到觀眾注意,當中在單元「鴉 ...


吳嘉儀於無綫劇《金宵大廈》中飾演「鴉烏婆」。


深得網友喜愛的無綫劇《金宵大廈》已播了大半,很多單元都甚有追看性,亦令多位配角得到觀眾注意,當中在單元「鴉烏」中飾演「鴉烏婆」的吳嘉儀(阿七)沒有對白,但相當有霸氣,而且外界向來覺得「鴉烏婆」應是面目猙獰的婆婆,見到由她這位年青演員飾演,更令人意想不到。


阿七對於角色成功感到很開心,亦大讚高海寧(高Ling)演出冇得頂,令此單元更有吸引力。雖然阿七戲份不多,但劇組一絲不苟,單單一場外景就拍了兩日,她說:「因為太多小朋友演員,又要排戲,同埋南山村啲街坊好鍾意睇拍嘢,穿崩又要再NG,所以高Ling喊住跪足一日!好勁!」講到最難忘一場戲,她首選是有得錫高Ling的額頭:「有個鏡頭要錫高Ling吸佢記憶,NG咗好多take,因為冇對白但係要錫得有感情好難,好多幕後男性工作人員都妒忌我,因為冇幾何可以係咁錫女神高Ling。」


不過,阿七的造型包到冚其實相當辛苦,跟幾位扮牛頭馬面的訓練班男同學熱足全日,但樂天的阿七不用埋位時仍相當活躍,拍下不少搞笑花絮。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!