掃呢頁CODE去手機

2019年10月13日 星期日

袁嘉敏:蘇梅島初體驗!袁嘉敏素顏水着派福利 __,袁嘉敏,

袁嘉敏話今次係自己一個去旅行。擁有34D豐滿上圍嘅前港姐袁嘉敏(Candy),雖然感情生活Dry到爆,但單身一樣可以活得精彩,近日佢就一個人去咗泰國嘅 ...


袁嘉敏話今次係自己一個去旅行。


擁有34D豐滿上圍嘅前港姐袁嘉敏(Candy),雖然感情生活Dry到爆,但單身一樣可以活得精彩,近日佢就一個人去咗泰國嘅蘇梅島旅行,仲拍片大方派福利!片入面着一件頭泳衣嘅Candy大騷驕人身材,並留言:「第一次來到蘇梅島,睡到九點多,鳥兒的歌聲叫醒了我,馬上穿上泳衣,因為十點要坐船出海去小島游泳,沒有化妝沒有梳頭髮,剛起來的樣子希望大家不介意。」網友紛紛大讚佢素顏一樣省鏡,仲有網民搞笑留言:「咁火辣 泳池水都變滾水🔥🔥🔥」認真口甜舌滑!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!