網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月18日 星期五

樂基兒抱仔出活動怕嘔奶 __,樂基兒,

樂基兒睇自己的BB相,覺得Hunter似自己。
樂基兒(Gaile)昨晚首次帶同囝囝Hunter到尖沙嘴出席服裝品牌旗艦店開幕,同場還有馬詩慧與女兒王麗嘉、AnaR.及女兒等。將近6個月大的Hunt ...


樂基兒(Gaile)昨晚首次帶同囝囝Hunter到尖沙嘴出席服裝品牌旗艦店開幕,同場還有馬詩慧與女兒王麗嘉、Ana R.及女兒等。將近6個月大的Hunter表現淡定,眼大大似足靚媽,Gaile指囝囝現時約重20磅、身長74厘米:「都唔算肥,因為個身好長。佢好out-going,鍾意望住人笑吓,都肯畀其他人抱。」Gaile笑指初初擔心Hunter會嘔奶,幸好未有尷尬情況。



馬詩慧與王麗嘉母女檔出席活動。 馬詩慧與王麗嘉母女檔出席活動。

問到Hunter是否很易湊?Gaile說:「每日都唔同,佢啱啱生牙仔發燒,夜晚瞓得唔好,呢啲時間就冇咁易。」提到Hunter似足她,Gaile即甜笑說:「我睇番自己啲BB相,係似我。」至於這次酬勞是否特別高?Gaile說:「OK啦,我都係儲番晒畀BB。」

採訪:盧妹

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!