掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

林泳淘:肥咗定係……區永權誤爆林泳淘有巨肚 __,區永權,林泳淘,

唔通…《東張西望》出過唔少靚女主持,好似林泳淘就係其中之一,佢有樣有身材,不過比較保守好少騷Quali。呢日同區永權坐廠做主播,佢好專心背緊稿嘅時候, ...


唔通…


《東張西望》出過唔少靚女主持,好似林泳淘就係其中之一,佢有樣有身材,不過比較保守好少騷Quali。呢日同區永權坐廠做主播,佢好專心背緊稿嘅時候,區永權就趁得閒拍片擺上社交網,條片影到林泳淘時驚見佢有個大肚腩,巨型程度拍得住懷胎六個月,區永權搞笑留言話:「我懷疑我今晚嘅拍檔,喺開工之前,食晚餐食得太飽喇!」見林泳淘用對手撳番住個肚,個大肚腩就消失咗,相信都係件衫影響先至會出現「大肚」嘅情況。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!