掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

廖碧兒:同舊愛食飯!廖碧兒認一直有聯絡 __,廖碧兒,

廖碧兒認同盧啟賢一直有聯絡。藝人廖碧兒(Bernice)現身ViuTV節目巡禮,講到被指與舊愛盧啟賢(Calvin)翻撻撐枱腳,她說:「多謝大家關心, ...


廖碧兒認同盧啟賢一直有聯絡。


藝人廖碧兒(Bernice)現身ViuTV節目巡禮,講到被指與舊愛盧啟賢(Calvin)翻撻撐枱腳,她說:「多謝大家關心,我哋只係朋友食飯飲酒,仲有其他朋友都喺度。」她更言當時並非討論時事,都不是中英夾雜,大家是講法文品酒:「其實拍片嗰個唔清楚嘅話,佢若果對酒有興趣,歡迎佢過嚟問,唔好老作。」


她強調與Calvin一直有聯絡,亦有約一班朋友食飯。現可有追求者?她說:「依家生活開心,最希望快啲畢業,唔使再加港兩邊飛。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!