掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

西甲:【有片】銀河約滿 伊巴謙莫域宣布重返西甲 __,銀河,

(GettyImages/互聯網)唔止足球睇波,仲有24小時滾動賠率,即時體驗:https://bit.ly/2UmNL0L 效力美職洛杉磯銀河嘅38 ...


(Getty Images/互聯網)


唔止足球睇波,仲有24小時滾動賠率,即時體驗:https://bit.ly/2UmNL0L 


效力美職洛杉磯銀河嘅38歲瑞典前鋒伊巴謙莫域,隨着球隊於季後賽出局後已屆約滿,向來人老心不老嘅佢在個人社交網宣布自己要重返西班牙,至於效力邊隊相信好快知道。


伊巴謙莫域喺個人IG嘅短片只有幾秒,內容係話:「你好西班牙,猜猜我要說什麼?我要回來了!」西班牙傳媒估計,伊巴謙莫域最大機會登陸CF格蘭納達。


數日前洛杉磯銀河在美職季後賽以3比5不敵FC洛杉磯後,球季已告結束,而佢同銀河合約亦到期,雖然未肯定會否續約,但佢暗示可能離隊,佢話:「可能係我最後一戰,如果我離開,呢度會變成點?」


總結佢兩年美職旅程,可以話相當完滿,上陣56場入52球,當中唔少世界波,令人回味。
講到征戰西甲,伊巴謙莫域於2009至10年效力巴塞隆拿1季,攻入22球,贏得西甲、世冠盃、西超盃及歐超盃,但因為同主帥哥迪奧拿鬧翻而離隊。


立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!