掃呢頁CODE去手機

2019年10月4日 星期五

林泳淘:孖C奶林泳淘演夫妻 袁鎮業暗爽:好親切 __,林泳淘,


此「C師奶」不同彼「師奶」呀!《3月2夜》CCup女神林泳淘(Wingto)及型男袁鎮業(Kelvin)出身於同期藝員訓練班,早前再度合作,在網上平台 ...


此「C師奶」不同彼「師奶」呀!


《3月2夜》C Cup女神林泳淘(Wingto)及型男袁鎮業(Kelvin)出身於同期藝員訓練班,早前再度合作,在網上平台「巧鬆啲」中飾演一對孤寒夫妻,為避派利是扭盡六壬,期間笑料百出。而片中還有網名「黃小姐」的Mark分身演繹多個角色搶利是,蘇兒則扮老妝演Kelvin婆婆。

Kelvin表示跟Wingto曾演情侶,但做新婚夫妻則是第一次,心裏不期然暗爽:「我都到咗適婚年齡,但因為投入工作未有結婚計劃,聽到劇中畀人嗌『袁生、袁太』覺得好親切!好似大個咗做咗一個男人咁。」Wingto亦指跟Kelvin很有默契,拍攝過程勁開心:「佢又高大靚仔,做嘢認真,之前藝訓班都係我哋班長,不過下次想同佢演閨蜜,好姊妹,可能有新火花。」

向來予人女神感覺的Wingto笑言很享受做霸道孤寒老婆,希望之後有更多新嘗試:「我好鍾意睇漫畫,尤其鍾意科幻題材,希望有機會做打女,咁耐仲未試過吊威吔!」至於Kelvin近年戲路相當闊,今次則演縮骨老公,Kelvin說:「我搞笑、認真都試過、喺《迷》、《逆緣》就演奸角,《荷里活有個大老千》就係臥底,又試過做警察,好忠同好奸都演過,如果問我仲有咩想做,我係想挑戰一個長啲完整啲嘅角色,可以着墨多啲去演繹一個人生。」



來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!