網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

林泳淘:C1:林泳淘被無綫提前解約轉投ViuTV __,Viu,ViuTV,林泳淘,無綫,

擁32C驕人上圍的林泳淘,拍旅遊節目奉旨晒身材。「東張女神」林泳淘(Wingto)疑因政治表態,最近突被無綫提前解約,9月底已悄悄離職,她坦承此事,但 ...


擁32C驕人上圍的林泳淘,拍旅遊節目奉旨晒身材。


「東張女神」林泳淘(Wingto) 疑因政治表態,最近突被無綫提前解約,9月底已悄悄離 職,她坦承此事,但說:「咩原因就唔清楚。」不過向來受網民歡迎的她不愁出路,除有意轉型做KOL,又會為ViuTV拍劇,實行多方面搵銀!


無綫節目《東張西望》主持林泳淘早前仍如常主持節目,但據知已被無綫突然提前解約,於上月底低調「被離職」,離開效力7年的無綫。據知,雙方本身仍有一年合約,盛傳與其政治表態有關。


擬轉做KOL


向來敢言的Wingto,今年3月曾公開呼籲市民參加3月31日的遊 行,隨後傳被無綫雪藏兩個月,絕迹《東張》,後來獲解凍復工。直 至7月,有傳運動飲品商因政治理由抽起無綫廣告,Wingto竟於社 交網上載拿着該飲品去睇戲的相片,擺明落無綫面,疑埋下被離職的伏線。


Wingto昨日受訪,對於被解約感愕然:「成件事發生得比較突然,咩原因就唔清楚喇。」問到未來有何打算?她稱有意轉型做KOL,向網上發展:「KOL、活動司儀咩都會試,依家自由身彈性大啲,拍網劇、網片,乜都可以。我比較幸運,冇本事供樓,暫時生活上唔算有太大壓力。」


由參選香港小姐加入無綫,Wingto轉眼已效力 7年,最不捨得是一班《東張》同事:「我喺無綫7年,大部分時間都喺《東張》度過,大家關係好好,好似一家人咁樣,好唔捨得佢哋,但唔緊要,緣分如果嚟到呢一度,就係呢一 度,希望大家事事順利、開心。」


投資網店賣首飾


昨晚Wingto與《東張》同事於佐敦食飯Farewell,李旻芳、陳庭欣、鍾君揚等出席。Wingto坦言:「我都係近一星期前先知(提前解約),第二日就last day 。 (心情如何?)成件事好突然,最唔開心係冇得同台前幕後嘅朋友認真講拜拜。接電話嗰陣當然唔開心,但有朋友、屋企人安慰,平復好多,冇唔開心到喊。」又稱之前投資5位數,與利穎怡等開網店 賣首飾,預計年底開業,若生意好會開實體店。


她透露稍後拍ViuTV劇,問到是否與無綫打對台?她說:「依家好多唔同嘅電視台,冇得話邊個打邊個,到處都係機會,唔想淨係做主持。」


小背心Big上位


林泳淘加入無綫前,是前組合Lacee Lacey成員,當年以藝名 「林熙」出道,後來參加2012年港姐,雖然沒獲得任何名次,但被無綫睇中,安排入讀第26期無綫電視藝員訓練班。雖然她多數演閒角,但主持方面卻非常出色, 被安排主持《安樂蝸》及《東張西望》等節目。由於她主持《東張》時經常穿緊身小背心騷身材,引起網友關注,被封「東張女神」。她亦多次主持旅遊節目 《3日2夜》,奉旨穿三點式晒32C 驕人上圍,吸睛度爆燈。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!