掃呢頁CODE去手機

2019年10月31日 星期四

糖妹:秘搬豪宅乜都Cheap 糖妹慳的士錢坐小巴 __,糖妹,

為住豪宅,糖妹都要變慳妹!早年被捧為「宅男女神」的黃山怡(糖妹),多年來唱歌拍劇,形象入屋冧掂不少宅男,惟暫時未有代表作,將事業放第一位的她,今年初獲 ...


為住豪宅,糖妹都要變慳妹!


早年被捧為「宅男女神」的黃山怡(糖妹),多年來唱歌拍劇,形象入屋冧掂不少宅男,惟暫時未有代表作,將事業放第一位的她,今年初獲高人教路,指她要於本月16日32歲生日之前,搬進南區的貝沙灣豪宅,可助事業更上一層樓之餘,感情路上「Dry」足多年的她亦會大旺桃花,糖妹向來篤信命理,當然不敢怠慢,數月前已由與家人同住的深水埗舊樓,搬往南區豪宅。


買嘢勒住荷包


身為家中經濟支柱、開支極大的糖妹,為了交租更為慳家,日前她於尖沙咀行街,見她齋睇唔買勒住荷包,當日她在商場逛了一會,兩手空空再往超市,揀了乳酪後再揀糖果,但精打細算的她研究完價錢後即放下,最終行了半小時只買下一杯乳酪頂肚,再前往附近大廈工作。至晚上7時許,戴上白色鴨舌帽的她,鬼祟地會合於街頭等她的富二代歌手張子丰及數名友人,齊齊往附近晚膳,逗留至10時許,她才與眾人分道揚鑣,並摩打腳趕往逼港鐵,當時已接近深夜,慳得一蚊得一蚊的糖妹抵達堅尼地城站後,連的士都不搭,寧願等每程$6.5的小巴,等車時她表現避忌,不時拉抵帽子不欲被認出,上車後又揀靠窗位置而坐,全程低頭撳電話,落車後見她摸黑而行,急步返入屋苑。


開支大要慳住使


對於升呢入住豪宅,糖妹接受東網訪問時坦言:「貪嗰度風水好,望到個海,不過我只係租一房一廳最細單位,約兩萬頭租金,,租呢度當自己嘅生日大禮物。(會唔會考慮買入現居單位?)冇可能,太貴要成千萬,雖然都儲咗筆首期,如果喺英國讀書嘅細佬明年再進修,『首期』就畀佢當學費。(咪買樓冇望?)都唔係,我會睇吓明年樓市點再打算。」她直認租新居後開支大要「慳住使」,平時只搭小巴再步行回家:「慳得就慳,嗰晚同朋友食飯後,專登趕最後一班港鐵返屋企,搭小巴都好方便,平時放假我都唔出街。」至於與張子丰飯局,兩人是否發展中?她大笑說:「絕對冇可能,我同佢熟係因為吳若希同陳瀅,大家識咗好耐。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!