網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月11日 星期五

【夏雨知唔知?】Cheronna年中預言感情生變 認黃奕晨令她無安全感 __,Cheronna,夏雨,黃奕,

(網上圖片)
SuperGirls成員吳嘉熙(Cheronna)和夏雨仔黃奕晨(Dixon)分手結束兩年情,其實兩人分手早有預兆,6月Cheronna接受商台節目「 ...


Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)和夏雨仔黃奕晨(Dixon)分手結束兩年情,其實兩人分手早有預兆,6月Cheronna接受商台節目「公子會」訪問,與森美、火火及劉翁講談感情問題時,也承認和Dixon的感情進入保溫期。

相關新聞:【兩年情被分手】商台阿檸撬夏雨仔牆腳 Cheronna@SG疑一腳踏兩船



森美在節目中與Cheronna談到拍拖與另一半的信任問題,Cheronna自爆因為無法信任男友,令大家感情一度出現問題,她說:「可能佢(Dixon)係好nice、好friendly嗰種人,身邊好多異性,有時會唔識避忌,試過喺公眾地方同個女仔按摩,我知道係無嘢嘅,反而有男仔朋友同我講番,話覺得過咗少少火,咁我都有同佢講番。」



之後森美問Cheronna為何動搖對男友的信任,她欲言又止,但最後都沒有透露,只表示有其他事發生,然後又說:「有一排我係過份倚賴佢,同埋極不相信佢,咁佢又辛苦,我又辛苦,佢其實佢都做咗好多嘢證明畀我睇,佢係值得相信嘅人,所以問題就變咗喺我度,因為我無畀機會佢,又或者佢做咗好多嘢,我都無辦法撇除覺得佢係唔可信嘅人。」



Cheronna指,她和Dixon最終花了兩、三個月解決問題,將大家拉遠一點距離,感覺反而更加好。她表示:「首先要自己唔好將對方所有嘢都放到無限大,大到其他嘢都睇唔到,只睇到佢一個人。」



至於,為何當日會跌入這個深淵?Cheronna承認當時可能因為無事忙,得閒到覺自己無價值,「嗰時好唔穩定,郁啲就覺佢唔support我,但而家睇化咗,有啲嘢係屬於你就係你,有啲嘢要發生都控制唔到。」火火聞言即狠批她和Dixon拍拖僅兩年便發展到沒有熱情,相信很快便會分手,未料被他開口中。當時Cheronna還透露,和Dixon已發展到一星期見一次面,又指大家見少了,壓力反而比以前少。



-----------------------------



-----------------------------



(網上圖片) Cheronna上商台做訪問,自爆和Dixon每周只見一次。(網上圖片) Cheronna上商台做訪問,自爆和Dixon每周只見一次。(網上圖片)
剛拍拖時,不時在人前放閃。 (網上圖片)

剛拍拖時,不時在人前放閃。 (網上圖片)
無時無刻都甜蜜蜜。 (網上圖片)

無時無刻都甜蜜蜜。 (網上圖片)
Cheronna曾表示Dixon陪她參加毅行者,令她好感動。(網上圖片)

Cheronna曾表示Dixon陪她參加毅行者,令她好感動。(網上圖片)
曾為男友準備土匪雞翼做生日蛋糕。 (網上圖片)

曾為男友準備土匪雞翼做生日蛋糕。 (網上圖片)

鍾意就快D Share啦!