網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月11日 星期五

黃奕晨:同夏雨仔兩年情玩完 Cheronna自爆被飛冇劈腿 __,Cheronna,夏雨,黃奕,

夏雨仔黃奕晨承認感情有變,而Cheronna冷笑回應黃奕晨的反應。女子組合SuperGirls成員Cheronna(吳嘉熙)曾被睇好是繼隊友Jessi ...


夏雨仔黃奕晨承認感情有變,而Cheronna冷笑回應黃奕晨的反應。


女子組合Super Girls成員Cheronna(吳嘉熙)曾被睇好是繼隊友Jessica(蔡思明)後另一位準新娘,不過原來她和藝人夏雨兒子黃奕晨(Dixon)在8月時已分手,結束兩年情,有指分手前二人曾「炒大鑊」,最終反面收場。有爆料者就指分手原因是Cheronna搭上同Dixon共同好友電台DJ阿檸(薛晉寧),早前更一起共赴英國出席朋友婚禮,完全不避忌表現親密。




17周未再上載放閃合體相


查實當年Cheronna亦被指是Dixon跟未婚妻之間的「第三者」,其後才大方認拍拖,更不時公開晒愛,還視對方為結婚對象,但卻經常為小事爭執,不過通常床頭打交床尾和,直至月前為一件「大事」發生激烈爭吵,就此大家玩完,社交網已未再上載放閃合體相。


Dixon否認情變


期間Dixon只放獨照更寫下傷感留言:「當覺得人生去到低處,唔使唔開心,因為低處未算低」,又說:「當有啲事返唔到轉頭,我哋可以做嘅只係去懷緬一下。」似乎仍未將感情放低,難怪日前Dixon接受訪問時,直認和Cheronna已半個月沒見,但就不肯承認已分手,只說之前曾有爭吵:「少見因為各有各忙,佢要忙唱片同去英國出席朋友婚宴,我忙緊爸爸套電影外,又要代爸爸返加拿大陪媽咪一段時間。(女友冇飛嚟加拿大探伯母?)要佢坐十幾個鐘頭機太辛苦。」問到分手傳言?他說沒有分手,但未來半個月也不會再見,因他要飛往丹麥,而女友又要再出席朋友婚宴,期間僅以電話聯絡。


對住出面人先Sweet


至於是否因結婚問題而鬧交?他坦言兩人都有脾氣,導火線亦非婚事:「佢有時(脾氣)都激激哋,係為小事鬧啫,依家都冇事啦,我哋都拍咗兩年拖,所有濃情都變感情。(分手男女先會講呢句說話?)唔係(分開)!(你哋平時表現好Sweet喎?)對住出面人先Sweet啫。」又指就算和女友不見一個月也不擔心被人拗牆腳,很自信謂:「我都好吸引,佢都係。」再三表示和Cheronna沒有結婚計劃,雙方有共識工為先,而他事業上亦有新路向。


Cheronna回應分手


至於Cheronna態度則企硬,雖然對與Dixon分手一事,她表示不回答感情事,但聽到Dixon唔認分手,她就冷笑一下:「係呀?」並帶笑說:「跟佢答案咪得囉!我就唔回應。」由始至終她都未有否認分手,由於有指Cheronna「劈腿」,之後她在微博索性自爆「被飛」與Dixion已分手個多月。她説:「分手唔係我提出,話我一腳踏兩船唔係事實,同阿檸絕對冇發展可能。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!