網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月24日 星期四

夠博、夠Chur獲監製垂青?! 鄺潔楹加盟劇集《愛回家》旋即瘋狂收兵! __,愛回家,愛.回家,鄺潔楹,

夠博、夠Chur獲監製垂青?! 鄺潔楹加盟劇集《愛回家》旋即瘋狂收兵!|新蚊娛樂|
因拍旅遊節目《3日2夜》大晒誘人身材爆紅的鄺潔楹,雖然僅得155cm身高,不過高度無阻女神受歡迎,擁有天使面孔以及惹火Body的Judy(鄺潔楹),令 ...


因拍旅遊節目《3日2夜》大晒誘人身材爆紅的鄺潔楹,雖然僅得155cm身高,不過高度無阻女神受歡迎,擁有天使面孔以及惹火Body的Judy(鄺潔楹),令一班宅男神魂顛倒,更獲唔少監製青睞,早前簽約成為無綫親生女即被器重,被安排加入高收視的《愛‧回家之開心速遞》演出,女神空降入師奶處境劇,即時令劇中一班嫩男騷動,為女神瘋狂爭做兵,圍住女神氹氹轉的除有單身的周嘉洛(安仔)、吳偉豪(朱凌凌)及焦浩軒 (阿壯),就連名草有主,和何傲芝發展姊弟戀的張明偉(佐治)亦爭入兵團,收到風的何傲芝更試過踩場睇實男友,女神魅力果真驚人!

撰文:東方新地|編輯:異種火星人|圖片來源:東方新地





鄺潔楹夠博、夠Chur獲監製垂青?!

性格夠chur

現年27歲的鄺潔楹,在美國西雅圖大學畢業後,返港簽約模特兒公司成為Super Girls師妹,不過冇耐已轉去無綫做娛樂新聞主播,因為性格進取又襟撈,火速被監製垂青,由新聞主播轉戰成為節目主持,跳埋入咪神搖籃節目《3日2夜》,雖然只得155cm身高,但憑著甜美標緻面孔與驕人身材,又不吝嗇晒三點式泳衣派福利,成功吸納大班宅男粉絲,被網民封為「哈比女神」,成功上位。

鄺潔楹
身材豐滿的Judy(鄺潔楹),拍《3日2夜》 毫不吝嗇經常大晒身材派福利,真係紅得有道理!






據知情者透露:「Judy係醒目女,好勤力又識得搵話題同人溝通,原本做主播,好快已經被監製睇中搵去拍節目,佢性格夠chur又夠博,就算成日要佢著三點式拍攝,都唔會刁僑扭擰,所以監製好鍾意用佢!」

鄺潔楹

擁有誘人身材的鄺潔楹,因拍《3日2夜》一夜成名,被宅男追捧封佢做「仙氣女神」,雖然僅得155cm身高,不過嬌滴滴身材更令她深得宅男歡心,火速上位!





簽約做親生女 加盟《愛回家》

今年六月鄺潔楹簽約無綫成為親生女,除主持綜藝節目,更被安排加入高收視劇集《愛·回家之開心速遞》,女神入劇組,即時攻陷《愛·回家》嫩男,唔理劇中同女神有冇感情線都好,爭相獻殷勤做女神兵團。



鄺潔楹

《愛‧回家之開心速遞》不久已令一班嫩草瘋狂 , 當中安仔(周嘉洛 )、朱凌凌(吳偉豪 )、阿 壯(焦浩軒 )以及佐治(張明偉 )全部成為女神觀音兵。




據知情者透露:「《愛·回家》主線都係啲師奶、前輩級演員,而且好多都結咗婚,好似湯盈盈、林淑敏、呂慧儀同姚瑩瑩咁,就算有新女加入,都好少有好似Judy呢啲女神級數,所以佢一入劇組,班仔已經好瘋狂,而且Judy細細粒嬌滴滴咁,得得意意又夠嗲,啲仔見到就好想保護佢,一有佢啲戲,咪成班觀音兵氹氹轉,陪出陪入又買嘢食氹佢,好似明偉咁,因為同Judy有感情線,成日都黐住女神,試過揸車接埋女方收工,雖然Judy對明偉冇feel,但有人肯做兵,佢又唔抗拒,不過,電視城啲風傳得好快,明偉女友何傲芝收到風,都試過踩場接男友收工,借機宣示主權。」女神氣勢難擋,唔係話你想睇得實就得嘅!





鄺潔楹

近日加入《愛• 回家之開心速遞》的鄺潔楹,劇中演大學女神 Venus,被池子孝(阮政峰)及佐治(張明偉)瘋狂追求,當中已名 草有主的張明偉,據悉戲外亦對女神生螆 貓入眼,更因而令女友何傲芝打爛醋埕, 試過踩場探班監視男友,以防男友作反!


鄺潔楹

除咗生得靚又身材好,鄺潔楹原來仲好有米,父母經營傢俬生意, 27歲的她,與家人同住大埔淺月灣獨立屋, 個人名下更擁有一個跑馬地豪宅物業,又有投資公司。






鄺潔楹

鄺潔楹及媽媽

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!