掃呢頁CODE去手機

2019年10月10日 星期四

陳倩揚:細仔DNA測試有結果 陳倩揚要自我反省 __,陳倩揚,

陳倩揚細仔做DNA測試。育有兩子一女的藝人陳倩揚,今日出席活動分享育兒心得,席間透露剛為細仔陳羲穎做了一個DNA測試,於食物致敏原報告中顯示他對小麥、 ...


陳倩揚細仔做DNA測試。


育有兩子一女的藝人陳倩揚,今日出席活動分享育兒心得,席間透露剛為細仔陳羲穎做了一個DNA測試,於食物致敏原報告中顯示他對小麥、大麥敏感,但幸好不是極度致敏體質:「佢好鍾意食意粉,不過都冇話要戒,我依家都有整多啲飯糰畀佢食。(哥哥都會有敏感?遺傳?)咁就真係唔知,哥哥冇做測試,搵細仔做係因為呢個測試適合3歲或以上,哥哥依家大個我可以透過傾偈同佢了解,所以就畀細仔做。」


報告亦顯示羲穎跟哥哥陳羲廷一樣富音樂天賦,陳倩揚說:「哥哥有音樂天分一早就知,佢數拍子好準,同我唱歌聽到我走音就會出聲,但原來細仔都係有天分,佢仲未識表達,我都會問吓佢鍾唔鍾意、想唔想學,但點知佢都鍾意,依家學緊小號,同哥哥一齊演奏。」她又指透過報告得悉細仔是個好奇寶寶後,有檢討自己於日常生活的不足:「要增強忍耐力,原來佢成日提問,就可能係我解釋得唔好,成日以為佢細個唔明,但其實應該要用大人角度解釋,自己都學習多咗,反省到不足,有時沉澱過後都會有小小難過,覺得係自己疏忽、大意,只留意表面。依家佢有嘢唔明就會一齊去搵答案,多咗親子活動,不過有關數學、科學都係問番爸爸。」


活動尾聲階段,將於星期日(13日)生日的陳倩揚,獲大會送上鮮花及禮物預祝生日。問到仔女可有表示?她冧笑說:「哥哥成日拉住細佬密密斟,應該畫緊畫,平時都經常收到畫同情信,兩個仔都好識氹我,無時無刻都講『I Love You, Mami』,成日都叫老公要學吓啲仔,但佢話講得多唔矜貴,好難開到佢金口!(咁老公冇咩表示?)暫示未有,但啲朋友叫我哋學番拍拖,因為成日都湊小朋友,不過我同佢都係好鍾意小朋友,都放唔低。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!