掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

余香凝:繼續Dry!余香凝被批嚟緊5年冇拖拍 __,余香凝,

冇拖拍唔使死嘅!藝人余香凝出席活動,她表示近日忙於拍攝女性電影,導演、主要演員都是女性,其中與吳家麗有很多對手戲,而自己更要飾演比自己實際年齡大十年的 ...


冇拖拍唔使死嘅!


藝人余香凝出席活動,她表示近日忙於拍攝女性電影,導演、主要演員都是女性,其中與吳家麗有很多對手戲,而自己更要飾演比自己實際年齡大十年的角色:「係30幾歲嘅女強人,仲要奸奸地,都係第一次演奸角,而拍完之後再拍劇,都係要做女強人,演單親媽媽。」


她又自爆最近獲相士贈幾句:「我問姻緣,佢叫我嚟緊5年都唔使諗,都好,我可以專心做嘢,佢話我都嫁得出,但要30幾歲,所以我嚟緊5年會專心做嘢。」她又笑言10月尾去Super Girls的Jessica婚禮,本身打算留多幾日看看有沒有異地情緣,但聽完相士講後就決定去兩日一夜算。她又大呻驚嫁不出:「因為身邊好多人結婚,好多同學求婚、訂婚,原本諗住30歲結婚,好彩相士話我都嫁得出,但要30幾歲。」她又謂一到冬天聖誕節、情人節就想搵個伴:「不過依家開工都幾開心,成班後生仔傾偈,都好過拍拖嘅。」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!