網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月9日 星期三

英超Fever:曼聯更衣室殺戮戰場 蘇B超刻薄鬧人紀實 __,曼聯,

(GettyImages)貴為英格蘭國內最成功球隊,曼聯本季成績堅唔合格,8戰得9分創紅魔於英超史上最差開季成績,領隊蘇斯克查被全球魔迷插到上天花板。 ...


(Getty Images)


貴為英格蘭國內最成功球隊,曼聯本季成績堅唔合格,8戰得9分創紅魔於英超史上最差開季成績,領隊蘇斯克查被全球魔迷插到上天花板。外表童顏、周時笑口噬噬、對外處處維護球員嘅蘇B查實怒不可遏,英國《太陽報》報道,蘇斯克查於更衣室中,學費格遜瘋狂「開風筒」,用勁難聽說話羞辱一班球星,據悉紅魔球員都開始頂唔順蘇B,希望佢早走早着。


曼聯自於開季首仗大數車路士後,之後就冇腳好波,自今於聯賽輸過畀水晶宮、韋斯咸同紐卡素,於歐霸盃演出亦令魔迷冇眼睇,對阿爾克馬爾全場都冇腳射門中龍。之前蘇斯克查都對外承認,曼聯表現的確令人尷尬,但呢個批評已經好小事,因為佢喺更衣室插班球員嘅說話,比「尷尬」難聽100倍。


《太陽報》爆蘇斯克查於不敵紐卡素賽後,勁用粗口問候一班球星,插佢哋成班不知所謂:「你哋一班廢柴,莫講要喺費格遜時代嘅『全盛曼聯』中打正選,就連後備都冇資格做!賽前我同你哋定嘅所有戰術同踢法,一落場就唔記得晒,同白癡有咩分別?就算英冠球隊都比你哋好多多聲!依家你哋踢成咁,係咪想打爛我飯碗,想我畀人炒?」


蘇斯克查坐正做曼聯正式主帥後,成績就直線下跌,今夏放走盧卡古、安達靴里拉、阿歷斯山齊士等球員,搵唔適合打箭頭嘅拉舒福特掛帥,搞到曼聯戰鬥力大減,另外佢戰術單調冇Plan B,球員都開始懷疑佢嘅能力。將帥關係緊張,更有球員希望蘇B快啲被炒,曼聯未來堅令人擔心。


立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/yxa3a8z8 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!