掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

李靜儀Heidi:Heidi自認冇胸 最想肥喺邊一Part? __,Heidi,李靜儀,

Heidi嬌滴滴,同Aka中性化打扮相映成趣!組合SuperGirls的Aka和Heidi出席活動,Aka身穿「穿窿褸」上陣,Heidi就穿tubed ...


Heidi嬌滴滴,同Aka中性化打扮相映成趣!


組合Super Girls的Aka和Heidi出席活動,Aka身穿「穿窿褸」上陣,Heidi就穿tube dress。Heidi透露剛放假去完日本:「肥咗5磅,所以返嚟唔敢食嘢,係咁做運動,我唔似Aka食極都咁瘦,我要做運動先有腹肌。」Aka則笑言肥在隱閉地方:「係喺着衫遮到嘅地方,例如大髀同pat pat。」Heidi即笑言想pat pat肥:「我已經冇胸,有pat pat好啲。」


講到隊友Cheronna分手,Aka表示對方心情已好了很多:「畀時間同空間佢,如果佢需要傾訴會隨時奉陪,凌晨都得。」Heidi則表示對方瘦了,所以要帶她食嘢。


講到Aka近日到韓國學跳舞,她表示幾辛苦:「因為佢哋進度太勁,有好多步驟,我唔係好記到,有壓力,晚晚都要返去酒店練通宵,第二日先敢跳畀老師睇,其實老師都有讚我勤力,但我覺得勤力唔夠,所以我返嚟會繼續練,然後拍片send番畀老師睇。」但就大呻識不到oppa,因全是女同學:「但喺街都見到好多好高大嘅oppa,好好睇,着衫都睇到佢哋啲胸肌同二頭肌。」而Heidi就謂在日本被誤認為日本妹:「有啲弟弟走埋嚟同我講日文,但我淨係識講英文,佢哋一聽到就尷尬走咗。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!