掃呢頁CODE去手機

2019年10月4日 星期五

蔡少芬:安胎太悶?蔡少芬見老友即High爆舉V __,蔡少芬,

有得同成班朋友聚會,你睇蔡少芬個樣幾咁興奮!藝人蔡少芬同陳法蓉係好姊妹就眾所周知,但原來佢兩個同毛舜筠都好老友,呢日毛舜筠就分享咗張聚會相,並留言:「 ...


有得同成班朋友聚會,你睇蔡少芬個樣幾咁興奮!


藝人蔡少芬同陳法蓉係好姊妹就眾所周知,但原來佢兩個同毛舜筠都好老友,呢日毛舜筠就分享咗張聚會相,並留言:「Best friends forever ✌🏻❤️」,相入面見到商天娥、陳法蓉、蔡少芬、韓馬利同黃愷欣等,大家都展露燦爛笑容,陳法蓉仲抱住隻可愛狗仔,不過都唔夠黃愷欣同腹大便便嘅蔡少芬舉晒V咁搶鏡,網友都笑蔡少芬係咪安胎太悶,一見朋友就High到爆呀!而早前患上腦膜炎曾留院兩星期嘅韓馬利亦相當精神翼翼,相信康復良好,令粉絲們終於可以放下心頭大石。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!