網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月14日 星期一

胡曦文(前名胡敏珊):分享IFUBO 900倍檸檬抗氧化 胡曦文笑出美麗人生 __,胡敏珊,胡曦文,

大家學嘢喇!商界美女胡曦文(前名胡敏珊,Christy)一直是逆齡Icon,早前她分享靚的最大武器,原來是多笑容,她說現在擁有的比以前少,但她開心比以 ...


大家學嘢喇!


商界美女胡曦文(前名胡敏珊,Christy) 一直是逆齡Icon,早前她分享靚的最大武器,原來是多笑容,她說現在擁有的比以前少,但她開心比以前多一千萬倍,開心因為她感滿足。


近年再戰商界的Christy,忙於宣傳德國生物科技、日本取得金刺梨無糖發酵專利的美容保健產品IFUBO,早前她現身位於將軍澳的Spa Collection出席一個分享會,邀得藝人莊端兒任嘉賓,兩人分享變瘦變靚的秘訣。Christy提到如何由M碼變成現在的加加細碼,從吃、睡、護膚美容和運動各方面說起:「我諗女仔都鍾意食嘢,我都係,其實我冇乜特別On diet,早上起床首先飲杯IFUBO抗氧化飲品,一枝已經相等900倍檸檬抗氧化,夜晚禁食澱粉質,每朝食好多新鮮無調味嘅菜同有機紫色胡蘿蔔,朋友當我係白兔仔。」


比以前更開心


Christy指愈來愈後生是完全有可能的事,除了注重吃,充足睡眠和運動也很重要,不過除此之外,也不能忘了「笑」:「啲朋友話我以前多愁善感,好有性格,依家冇乜性格,成日笑,性格擺埋一邊。我覺得長壽健康和靚嘅最大武器就係笑,你問我係咪擁有嘅嘢多過以前好多,絕對唔係,少過以前嘅都有,但真心開心過以前一千萬倍,因為我係滿足咗。」她會為吸一口氣開心,為沒有病開心,為有問題需要解決而開心,為了做家務開心。並提到品牌的產品,會撥捐盈利的5%給不同的慈善機構幫助有需要小朋友。


一年前開始茹素的莊端兒,明顯清減不少,她透露減去十多磅,幸E cup身材不變。她表示茹素後變得精神,近日忙於準備舞台劇,精神體力充沛,她說:「我拍《如珠如寶》時已經食緊素,浸浴缸要浸七八個鐘,捱凍都冇問題。」


希望保持26歲


因喜愛游泳,故美白成為她人生追求目標,也希望變白有助肌齡逆轉,笑言:「希望永遠保持似26歲我覺得美白要由內到外,防曬外,食較好嘅保養產品,好多產品唔知成分邊度嚟,會擔心從動物提煉,素食後會更留意係咪植物提煉,唔想殺生。」同場的Spa Collection創辦人郭敏霞(Maggie)透露該保健產品會在全線店舖有售,又讚與Christy對扮靚和保健的想法十分投契。


公開「大BB」 無糖美白


另外Christy早前獲邀出席《美與健生活博覽2019》,同場全部靚女級,包括曾贏得「亞洲皇后」獎項的陳約臨、李焯寧和賽車手楊嘉怡,Christy親自做生招牌,在場率先發布她的「大BB」保健產品,她說:「我大BB,第一樣美白金多酚係一個無糖發酵的酵素,每一樽相等100個奇異果的抗氧化,可以美白,最緊要無糖,個個知道糖分最易令人肥胖,一般酵素大部分有糖,糖始終對身體唔好;另外一個產品I Slim Power,可以將糖分和澱粉質減半以上,就自然會瘦。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!