掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

【iOS 13秘技】iPhone/iPad藍牙連接滑鼠 細微操作更就手 __,iOS,iPad,iPhone,手機平板,

你估有幾多人會用滑鼠來操控iPhone?一試無妨囉。
自從平板電腦興起後,藍牙鍵盤亦賣到成行成市,一眾打字用家甚至連手機都用鍵盤,咁……滑鼠呢?相信唔少人都有諗過用滑鼠控制手機平板,通常呢個念頭出現幾秒, ...


自從平板電腦興起後,藍牙鍵盤亦賣到成行成市,一眾打字用家甚至連手機都用鍵盤,咁……滑鼠呢?相信唔少人都有諗過用滑鼠控制手機平板,通常呢個念頭出現幾秒,就會因為懷疑自己智商而冇再諗落去。不過,蘋果就將呢個看似愚蠢嘅功能加到iOS 13,而且亦都真係有所需要。不過要留意的是,要用USB來dongle認證的滑鼠是不適用的。

相關新聞:【iOS 13秘技】唔使次次問 自動下載200MB以上apps



要在iPhone上使用滑鼠,首先要開啟藍牙,與藍牙滑鼠進行配對,之後在你的手機進入設定選單,再來「輔助使用」,再入「觸控」,之後「輔助觸控」,把輔助觸控開啟便可。



呢個功能,其實係for一啲冇辦法正常觸碰螢幕人士可以用其他藍牙設備操作iPhone,雖然對普通用家來說用途不大,但始終都有佢存在價值。

相關新聞:【iOS 13秘技】電話騷擾太煩人 靜音不明來電直飛留言信箱



撰文:Michael

製作:果籽

編輯:鄒仲安





-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!