網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月28日 星期一

陪嫁姊妹瞌眼瞓Jessica自嘲廢新娘 __,Jessica,

一對新人咀個不停,大放閃光彈!
陪嫁姊妹瞌眼瞓Jessica自嘲廢新娘女子組合SuperGirls(SG)成員Jessica昨日正式嫁作台灣媳婦,新郎豪花百萬娶嬌妻,一班好姊妹則專程 ...


陪嫁姊妹瞌眼瞓Jessica自嘲廢新娘

女子組合Super Girls(SG)成員Jessica昨日正式嫁作台灣媳婦,新郎豪花百萬娶嬌妻,一班好姊妹則專程飛到台灣陪嫁。新娘子Jessica自嘲似廢人棟篤企,只懂講100次「唔該」,衷心感激姊妹幫忙!

Jessica昨日與拍拖6年的台灣男友陳冠廷(Steven)正式拉埋天窗,兩人今年9月已在港簽字註冊,昨日在台灣舉行結婚儀式。SG成員Cheronna及Yanny飛抵當地做姊妹陪嫁,Aka、同公司的余香凝及陳詩欣等亦專程到台灣飲喜酒,不過Heidi事先張揚因護照過期而缺席,已託Aka拍照及傳影片給她看。

新郎Steven抱得美人歸,興奮到狂揮手。
  • 新郎Steven抱得美人歸,興奮到狂揮手。

Jessica與老公前晚趁婚前來個燭光晚餐,並留言:「預祝明天一切順利。」之後與姊妹舉行婚前單身派對,一班閨蜜包括Cheronna及Yanny等穿上白色睡衣,準人妻Jessica就穿花花連身睡裙。場地布置以粉紅色為主,滿布氣球,非常夢幻,Yanny說:「我哋班姊妹着住睡衣、睡袍嚟影相,覺得去番我哋之前拍MV咁,又播住《睡衣派對》嚟影相,成件事好搞笑,好似突然有另一班Super Girls咁樣!」

玩新郎學跳舞

一對新人昨晨穿中式禮服,由Yanny及Cheronna拍片直擊接新娘時刻,新郎哥連過三關,與兄弟即學即跳SG其中一段舞,當中有不少高難度動作,眾人笑翻。穿裙褂、一身金器的Jessica,與穿上紅噹噹唐裝的新郎Steven,在眾人起哄叫「親親親」下,深情對望連咀兩次,Sweet到爆!

晚上,Jessica換上閃爆開胸透視晚裝拍照,一雙長腿若隱若現,婚宴開始後再換上巨型拖尾性感婚紗,翹實老公進場,全場報以歡呼聲。她坦言心情既緊張又開心,雖然之前一晚只瞓得兩個鐘,但興奮得毫無倦意,她說:「好多謝班姊妹幫手,我知佢哋好攰,一放空就瞌眼瞓,見到佢哋跑嚟跑去好辛苦,因為好多嘢要執,我着住婚紗唔方便,好似一個廢人咁企喺度,好唔慣,好想除咗件婚紗幫佢哋!」Yanny即笑她全日講了100次「唔該晒!」Jessica笑言之前不停提醒自己要好好享受婚禮,千萬不要因忙亂而忽略過程,所以不斷叮囑自己放慢腳步。婚禮上有不少感動位,Jessica忍不住眼濕濕,問到生B問題,她坦言不想有壓力,順其自然。

SG隊友感動眼濕濕

剛與夏雨兒子黃奕晨分手、回復單身的Cheronna見證好友出嫁,她說:「覺得好感動,因為終於見到位好姊妹着住裙褂,嗰個畫面好感動,亦有啲搞笑位。玩新郎呢Part好開心,因為畀咗好多挑戰新郎,佢逐一完成,睇到佢好有誠意。」Yanny亦大呼感動:「尤其係佢同媽媽嘅對話,大家都眼濕濕。Jessica不嬲好錫屋企人,嗰刻我哋全部人鼻都紅晒。」婚宴上,新娘子拋花球,企最前的余香凝接到,她開心得大跳,並在社交網留言:「我搶到花球,下個到我係咪?首先要搵到個男朋友。」又上載短片,身旁的陳詩欣笑言好嬲:「明明係我o架!」






鍾意就快D Share啦!