掃呢頁CODE去手機

2019年10月18日 星期五

Lady GaGa:Lady GaGa請粉絲上台玩樹熊抱失手跌落台 __,GaGa,

GaGa於演唱會跳上粉絲身上樹熊抱,粉絲腳力不足跌落台下。美國天后LadyGaGa周四晚於拉斯維加斯舉行駐場演唱會,期間邀請一名叫Jack的男粉絲上台 ...


GaGa於演唱會跳上粉絲身上樹熊抱,粉絲腳力不足跌落台下。


美國天后Lady GaGa周四晚於拉斯維加斯舉行駐場演唱會,期間邀請一名叫Jack的男粉絲上台,還跳上他身上玩「樹熊抱」,然而男粉絲腳力不夠,才站得幾秒便跌倒,兩人一起直接從台邊掉下,引來粉絲大驚。有觀眾於Reddit網站表示:「當下我真係以為佢跌死咗。」


幸好GaGa與男粉絲都沒有嚴重受傷,保安趕往將他們扶起,GaGa之後再次與男粉絲上台,表演《Million Reasons》,GaGa還搞笑表示:「真係神奇,我同佢愛對方愛到一齊喺同一個台跌落去。我哋抱住咁跌,就好似《鐵達尼號》入面嘅Jack同Rose咁。我諗我哋之後要一齊飲吓茶。」


男粉絲Jack卻非常內疚,不住哭泣,GaGa於是安慰他說:「唔使驚,冇事冇事。唔係你嘅錯。你可唔可以應承我?可唔可以為頭先嘅事原諒自己?」


由於GaGa患有纖維肌痛症,粉絲都十分擔心她的健康。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!