掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

丁可欣(火雞姐):上床拍MV!「火雞姐」丁可欣與男友復合 __,丁可欣,

一齊番咪好囉!歌手「火雞姐」丁可欣(Yanki)去年敵不過七年之癢,與男友王顯聰(阿聰)分手,受情傷之際又遇上事業停滯不前,令曾患抑鬱的她情緒幾近崩潰 ...


一齊番咪好囉!


歌手「火雞姐」丁可欣(Yanki)去年敵不過七年之癢,與男友王顯聰(阿聰)分手,受情傷之際又遇上事業停滯不前,令曾患抑鬱的她情緒幾近崩潰,自我閉關半年療傷。近日,Yanki回復創作重新出發,情緒健康亦重回軌道,原來她與男友已正式復合!


有份參與ViuTV真人騷《全民造星II》進身30強、舞蹈員出身的阿聰,早前趁排練空檔,義助女友拍新歌《Likey》MV。兩人現身酒店,齊齊穿上菠蘿圖案睡衣,在走廊來回搬運東西,惹來房客注目,尤其Yanki戴上假長髮,Kawaii造型甚出位。拍攝期間,她先在床上啜棒棒糖,其後更與阿聰拍到上床,懶理房內其他工作人員,公然伸手入男友睡衣狂摸胸口,假戲真做!


事後,Yanki大方承認與阿聰復合:「上年分咗手一直係朋友,但我好似冇咗個屋企人咁,所以好自然又喺番埋一齊。其實今次係我哋第二次復合,初初拍拖時都分開過大半年。(更加珍惜對方?)依家先發現佢事事以我為先,以前我唔覺!覺得佢就我係理所當然。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!