網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月6日 星期日

謝芷蕙:三點式趷籮晒曲線 謝芷蕙時大時細N個分身 __,謝芷蕙,

呢度係咪三個人嚟?𡃁模出身變網紅嘅謝芷蕙(Cammi),P圖P上癮,「喬裝」技術出神入化,早前仲大方承認「鍾意P咗圖嘅自己」!今次就喺社交網上載張身穿 ...


呢度係咪三個人嚟?


𡃁模出身變網紅嘅謝芷蕙(Cammi),P圖P上癮,「喬裝」技術出神入化,早前仲大方承認「鍾意P咗圖嘅自己」!今次就喺社交網上載張身穿鮮黃色三點式嘅照片,趷籮展現其S形蛇腰身段,加上一身雪白肌膚,完勝!


不過網友發現其ig story入面嘅另外兩張相,樣貌就有所不同,其中一張佢躺喺床上咬手指嘅相片,Pose雖然性感誘人,但個樣似乎有所出入,對眼仲時大時細,搞到網友都叫傻傻搞不清,又話佢又晒「照騙」N個分身,究竟誰是「真Cammi」?




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!