掃呢頁CODE去手機

2019年10月26日 星期六

《解決師》:大露背出浴!楊柳青:淨係戴Nude Bra __,楊柳青,解決師,

楊柳青喺劇入面大露背出浴。藝人楊柳青出席夾萬店活動,對於在無綫新劇《解決師》有大露背出浴戲份,她表示此乃首次性感演出,沒料外間反應如此震撼:「拍嗰時剩 ...


楊柳青喺劇入面大露背出浴。


藝人楊柳青出席夾萬店活動,對於在無綫新劇《解決師》有大露背出浴戲份,她表示此乃首次性感演出,沒料外間反應如此震撼:「拍嗰時剩係戴咗Nude Bra着打底褲,覺得自己身形可以更加好。(有冇特別為場戲操弗?)不嬲有做開運動,只係拍之前做得更多,有戒澱粉質、兩日前戒水,咁啱月事來潮,個人好浮躁,就係因為個人冇糖份又戒澱粉質,又瞓得唔好,驚拍出嚟個樣好殘,好在效果又幾好,個樣冇咩問題啫!」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!